Asociciación Cultural Manicómicos

Tel: 981262604/ 692213292

Gala Manicómicos no Teatro Rosalía Castro

Como xa é tradicional por estas datas, Manicómicos celebra o seu aniversario por todo o alto no Teatro Rosalía Castro da Coruña.
E neste 2019 cumprimos nada menos que 15 aniños!
Entramos na adolescencia, as hormonas revólvense, estanos cambiando o corpo e a voz, pero seguimos facendo o que mellor sabemos: comedia, clown, danza e circo nas súas múltiples variedades. E isto é o que poderás disfrutar no noso XV Aniversario!: números de acrobacia, de clown, de malabares… Todo aderezado sempre con moito humor!
Así que toma nota, a nosa festa de aniversario será o xoves 3 de xaneiro ás 19h, nunha gala para tódalas idades, con aires de Circo Clásico, e homenaxeando a dous seres queridísimos que acaban de deixarnos: Manu Lago e Michel Dallaire.
É por isto que, este ano, queremos que veñades ó teatro cos vosas narices vermellos de pallasos e pallasas!
Como sempre, no escenario e detrás del, as socias e socios de Manicómicos con algún que outro convidado especial, estaremos dando o noso mellor para que teñades unha tarde inesquecible. Polo menos, ata a gala do ano que ven!

QUE: Gala XV Aniversario Manicómicos
PARA QUEN: para tódolos públicos
CANDO: o xoves día 3 ás 19:00h
ONDE: no Teatro Rosalía Castro da Coruña
POR QUE: porque queremos celebralo con vós
COMO: entradas á venda en www.ticketea.com, na taquilla da Praza de Ourense, e na taquilla do teatro o mesmo día da función.

Prezos: 8€ entrada simple e 18€ abono familiar (3 entradas). Descontos habituais (carné xove, parados, xubilados...)

www.manicomicos.org

La Orquesta del Mar

Año 1958. El trasatlántico "Atlantis" recorre la ruta Coruña-Nueva York trasladando a 200 pasajeros en camarotes de lujo y a 800 emigrantes en literas. En una desapacible y tormentosa noche, la imprevisible "Orquesta del Mar" compuesta por distinguidas señoritas, ameniza las veladas a los pasajeros de primera, para que puedan vomitar con con un bello fondo sonoro. El concierto que podía ser trivial, se convierte en una cómica apocalipsis de la crueldad. Descubrimos que las artistas son mujeres que fuera y dentro del escenario sufren discriminación, maltrato y opresión. Ello precipita la explosión de sus difíciles relaciones como virtuosas. Sólo hay un hombre en la orquesta, el pianista, que es acosado por la prepotente directora pero también mantiene un romance prohibido con la primera violinista, generando situaciones hilarantes, bajo la atenta mirada de los oficiales del barco, que amenazan a la orquesta con la humillación de rebajarla a tocar ante los emigrantes en las bodegas. Una comedia muy trágica salpicada de originales números musicales, coreografías imposibles y sketchs cómicos…aunque el mundo se hunda, la orquesta debe seguir tocando…

Equipo Técnico y Artistico:


Dirección: Pablo Sánchez
Ayudante de dirección: Willy Éter
Jefe de Producción: Luis Vivanco
Regiduría: Malala Ricoy
Dramaturgia: Willy Eter
Vestuario: Auri Vez
Maquillaje: Marina Rivela
Escenografía e Iluminación: Mamen Rivera

Reparto:
Pablo Vecino, Luis Vivanco, Keke Díez, Willy Eter, Marina Rivela, Luis Quinteiro, Carlos Moure, Mónica Roja, Malala Ricoy, Lola Parpa, Ana Bugueiro.