top of page
NADAL MANICÓMICO 3.jpg
Nestas festas, vive a maxia do Nadal con Manicómicos!!!


Nadal Manicómico son 3 fins de semana nas que traemos de novo ás rúas Novo Circo, comedia e diversión para toda a familia, esparexindo polos barrios o bo humor que caracteriza a Manicómicos. Non o perdas!!!

23/12 – 16:30h Xardíns Méndez Núñez/ C’EST PAS POSSIBLE – Sempre Arriba. Duración: 50’
http://semprearriba.com/cest-pas-possible/

24/12 – 16:30h  Cúpula de Eirís/ CIRCO NA CASA – Mere Clown.

Duración: 50’
https://mocmoc.es/espectaculos

30/12 – 16:30 Fábrica de Tabacos/ IKIGAI – Cía. Su-ma. Duración: 45’
https://www.culturactiva.org/es/espectaculo/ikigai

31/12 – 16:30 Palavea/ CHARLIE O INVENTOR DE PALABRAS – Carlos Sante.

Duración: 45’

7/01 – 16:30 Matogrande/ HELL BROTHERS – Cirkompacto. Duración: 50’
https://cirkompacto.es/hell-brothers/

8/01 – 16:30 Campo de Marte/ MUIÑADA – Galeatro. Duración: 60’
https://www.galeatro.es/espectaculos/muinada

 


Manicómicos terá unha presenza especial na programación cultural de Nadal do Concello da Coruña, coa presentación por primeira vez do Nadal Manicómico. Seis actuacións de circo, teatro, clown e humor por diferentes barrios da cidade.
O día 4 de xaneiro no Teatro Rosalía, levará a cabo tamén a súa clásica Gala de Aniversario, para celebrar os seus 19 anos de vida, cun espectáculo de variedades cómicas e circenses para público familiar. Todo un clásico da programación de Nadal.
E ao día seguinte, Manicómicos desfilará na Cabalgata de Reis, cunha proposta do máis picassiano.
Grazas ao Concello da Coruña por contar con nós. Feliz Nadal

La Orquesta del Mar

Año 1958. El trasatlántico "Atlantis" recorre la ruta Coruña-Nueva York trasladando a 200 pasajeros en camarotes de lujo y a 800 emigrantes en literas. En una desapacible y tormentosa noche, la imprevisible "Orquesta del Mar" compuesta por distinguidas señoritas, ameniza las veladas a los pasajeros de primera, para que puedan vomitar con con un bello fondo sonoro. El concierto que podía ser trivial, se convierte en una cómica apocalipsis de la crueldad. Descubrimos que las artistas son mujeres que fuera y dentro del escenario sufren discriminación, maltrato y opresión. Ello precipita la explosión de sus difíciles relaciones como virtuosas. Sólo hay un hombre en la orquesta, el pianista, que es acosado por la prepotente directora pero también mantiene un romance prohibido con la primera violinista, generando situaciones hilarantes, bajo la atenta mirada de los oficiales del barco, que amenazan a la orquesta con la humillación de rebajarla a tocar ante los emigrantes en las bodegas. Una comedia muy trágica salpicada de originales números musicales, coreografías imposibles y sketchs cómicos…aunque el mundo se hunda, la orquesta debe seguir tocando…

Equipo Técnico y Artistico:


Dirección: Pablo Sánchez
Ayudante de dirección: Willy Éter
Jefe de Producción: Luis Vivanco
Regiduría: Malala Ricoy
Dramaturgia: Willy Eter
Vestuario: Auri Vez
Maquillaje: Marina Rivela
Escenografía e Iluminación: Mamen Rivera

Reparto:
Pablo Vecino, Luis Vivanco, Keke Díez, Willy Eter, Marina Rivela, Luis Quinteiro, Carlos Moure, Mónica Roja, Malala Ricoy, Lola Parpa, Ana Bugueiro.

bottom of page